*Voor 13:00 uur besteld = morgen in huis!
053/ 832675
FAQ & Klantendienst

Onze klantenservice is van maandag tot zaterdag bereikbaar van 9:00 - 12:00 en van 14:00 - 18:00. Zon- en feestdagen gesloten.

E-mail. [email protected]  (u ontvangt een antwoord binnen de 24u)

Tel. 053/83 26 75

1 Leveringen & Verzending
1.1 Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen?

Bij feestwinkel Bart Gees kan je kiezen voor 3 verschillende leveringsmethoden. 

- Laat je pakketje aan huis leveren met Bpost home. 

- Haal je pakketje af wanner het voor jou past in een DPD Servicepunt.

- Haal je bestelling op in onze feestwinkel tijdens de openingsuren.

- Haal je pakketje af in onze afhaalbox 24u/7 (Lees meer)

De levertermijnen en verzendkosten voor de verschillende leveringsmethoden vindt je hier.

 

1.2 Hoe snel ontvang ik mijn pakketje?

Wij doen er alles aan om de bestellingen zo spoedig mogelijk te verzenden. Bestellingen geplaatst voor 13u, worden dezelfde dag nog verzonden!

België Bpost Home: Voor 13u besteld, morgen in huis

België DPD Servicepunt levering: 1-2 werkdagen

Nederland Bpost Home:   1-2 werkdagen

Nederland DPD Servicepunt levering: 1-2 werkdagen

Bestelling geplaatst op vrijdagnamiddag, tijdens het weekend of een feestdag worden op de eerstvolgende werkdag behandeld.

 

 

1.3 Wat zijn de verzendtarieven?

België Bpost Home - € 4,95
België DPD Servicepunt levering - € 3,95

Nederland Bpost Home - € 9.95
Nederland DPD Servicepunt levering - € 5,95

Gratis verzending vanaf €45 euro

 

1.4 Hoe volg ik mijn pakketje?

Bij de verzendbevestigingsmail ontvang je van ons een track & trace code met de instructies om je pakketje te kunnen volgen.

Mocht het je geen track & trace code ontvangen neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst. Tel. 053/832675 of via mail. [email protected]

 

 

1.5 Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben bij afleveren?

In dit geval proberen we je pakketje bij de buren af te geven of ontvang je het pakketje in de brievenbus. Indien dit niet lukt kan je het de volgende werkdag afhalen in een Bpost afhaalpunt in de buurt. De bezorger laat steeds een berichtje achter zodat je weet wat je kan doen.

1.6 Kan ik mijn pakketje laten leveren in een afhaalpunt?

Ja, je kan je bestelling laten leveren in een DPD Servicepunt. Je kan dit aanduiden bij het afronden van de bestelling. Je ontvangt je bestelling binnen de 1-2 werkdagen.

1.7 Hoe lang blijft mijn pakketje liggen in een DPD servicepunt?

Indien je hebt gekozen om je pakketje te laten leveren in een DPD afhaalpunt in je buurt blijft je pakketje daar 8 kalenderdagen beschikbaar voor afhaling. Meer informatie zoals het adres en de openingsuren van dit afhaalpunt vindt je terg via de website van de koerierdienst.

1.8 Ik heb geen track & trace code ontvangen?

Mocht het je geen track & trace code ontvangen, of werkt de track &trace code niet helemaal zoals het hoort. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst. Tel. 053/832675 of via mail. [email protected]

1.9 Kan mijn bestelling op zaterdag geleverd worden?

Op dit moment is het niet mogelijk om specifiek te kiezen voor en levering op zaterdag of zondag omdat deze optie geen 100% garantie biedt dat de bestelling effectief die zaterdag of zondag geleverd zal worden.

1.10 Ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen?

De maximum levertermijn in normale omstandigheden voor onze verzendingen bedraagt 2 werkdagen. Mocht je pakketje langer onderweg zijn laat het ons dan zo snel mogelijk weten via onze klantendienst: [email protected] of telefonisch Tel. 053/832675

1.11 Mijn pakketje is niet compleet?

In dit geval moeten wij ons helaas excuseren! Een artikel dat je bestelde was bij ons helaas niet meer op voorraad. Dit kan komen door een andere klant in onze winkel die je net voor was. Als je bestelling niet compleet is, zal het verschil terugbetaald worden op de rekening van afkomst.

Mocht een artikel die je bestelde niet op voorraad zijn, zullen wij contact opnemen met jou!

Alvast onze excuses in dit geval!

1.12 Ik kreeg een defect of verkeerd artikel?

Indien u bij uw bestelling een defect of verkeerd geleverd artikel ontvangen heeft, raden wij u aan zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via Tel. 053/ 832675 of via mail. [email protected] (Antwoord binnen de 24u)

1.13 Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Via onze click & collect service op onze webshop kun je heel eenvoudig producten online bestellen en deze later afhalen in onze winkel tijdens de openingsuren. Of je kiest ervoor om je bestelling af te halen wanneer het jou past via onze afhaalbox die 24u/7 beschikbaar is.

In beide gevallen wordt de bestelling op werkdagen van maandag tot zaterdag tussen 9u en 17u30 binnen de 3 uur klaargemaakt voor afhaling.

Meer informatie

1.14 Hoe werkt afhalen in afhaalbox 24/7?

Indien u voor deze optie kiest besteld en betaald u de bestelling online. Daarna ontvangt u een bevestiging wanneer wij uw bestelling hebben klaargemaakt voor afhaling in de afhaalbox. In deze bevestigingsmail ontvangt u een cijfercode waarmee u de afhaalbox kunt openen om uw bestelling in ontvangst te nemen. De cijfercode blijft maximaal 24u geldig. U dient uw bestelling vanaf nu binnen de 24u af te halen.

Meer informatie

2 Retourneren
2.1 Kan ik mijn artikelen retouneren?

Het gebeurt ons allemaal wel eens! Je besteld iets en het is niet helemaal zoals verwacht of je hebt de verkeerde maat. Daarom heeft elke klant 14 dagen bedenktijd na zijn aankoop. 

2.2 Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?

Het retourneren van je bestelling kan heel eenvoudig. Log in op je account in onze webshop, en klik op de bestelling die je wenst te retourneren. Je ontvangt binnen de 24u na het bevestigen van je retour een retourlabel via mail, dat je op je retourzending dient te kleven. Daarna kan je de retourzending afgeven in een Bpost postpunt naar keuze. 

Heb je nog geen account, maak dan een account aan met het email waarop je de bestelling hebt geplaatst.


Bij je bestelling wordt ook een retourformulier meegeleverd, hierop vind je nogmaals alle informatie over het retourneren van je bestelling bij Feestwinkel Bart Gees!

 

2.3 Waar kan ik mijn retour binnen geven?

Na het aanmelden van uw retour ontvangt u via mail een retourlabel dat u op uw retourzending dient te kleven. Deze bestelling kunt u met dit retourlabel binnen brengen in een Bpost postpunt naar keuze. In de mail met uw retourlabel tonen wij het voor u dichtstbijzijnde postpunt om uw retourzending binnen te brengen.

2.4 Moet ik betalen voor mijn retour?

Omdat we ook rekening willen houden met het milieu, proberen we retourneringen zoveel mogelijk te beperken en word een standaard bedrag van €4 in rekening gebracht bij een retour. Het bedrag zal verrekend worden bij de terugbetaling. Heb je dus vragen over een artikel voor je het besteld, neem dan gerust contact op met onze klantenservice!

2.5 Wanneer wordt mijn retour terugbetaald?

Retourneringen worden terugbetaald van zodra het retour pakketje ons magazijn heeft bereikt. Gemiddeld zal dit binnen de 48uur worden terugbetaald. Elke terugbetaling wordt teruggestort op de rekening van afkomst.

2.6 Kan ik mijn artikelen omruilen?

Ja dat kan, Indien u wenst te ruilen dient u enerzijds te retourneren en anderzijds dus opnieuw te bestellen op onze webshop. Dit om administratieve redenen. Je hoeft dus in principe niet te wachten tot de retour aangekomen is alvorens je nieuwe artikel te bestellen.

3 Online winkelen
3.1 Ik wil graag een factuur van mijn bestelling.

Bij je bestelling krijg je steeds een factuur meegeleverd. Indien je de btw gegevens niet hebt ingevuld tijdens het afrekenproces kan je steeds via je account een btw-factuur opvragen. Je kan ook contact opnemen met onze klantendienst Tel. 053/832675 of via mail. [email protected]

3.2 Mijn artikel is niet op voorraad?

Indien een artikel niet op voorraad is kun je altijd je email achterlaten zodat we je op de hoogte kunnen houden van zodra het artikel terug op voorraad is. We proberen in dit geval het artikel steeds zo snel mogelijk terug op voorraad te krijgen. 

Heb je een artikel sneller nodig of wens je een grotere afname, neem dan contact met onze klantendienst Tel. 053/ 832675;

3.3 Kan ik online vuurwerk kopen?

Feestwinkel Bart Gees mag online geen vuurwerk verzenden.

Klanten kunnen wel feestvuurwerk, tijdens bepaalde periodes online reserveren en later komen afhalen in onze fysieke winkel! De periodes waarin je feestvuurwerk online kunt reserveren zullen duidelijk aangegeven worden op onze site!

In onze fysieke winkel kun je elk seizoen terecht voor een ruim assortiment feestvuurwerk.

3.4 Kan ik online balloncreaties kopen?

Natuurlijk kan je online balloncreaties kopen. Echter worden balloncreatie's nooit verzonden omdat de kwaliteit niet kan verzekerd worden bij verzending. Daarom kan je online een bestelling plaatsen en daarna afhalen in onze feestwinkel tijdens de openingsuren. 

3.5 Waarom zijn er verschillende prijzen voor het vullen van helium bij bepaalde ballonnen?

Sommige ballonnen zijn groter van omtrek en hebben dus meer helium nodig. Het is dus niet zo dat de ballon de prijs bepaald, maar wel de hoeveelheid helium die de ballon nodig heeft. Onze prijzen vind je hieronder.

Alle ballonnen gelijk aan of kleiner dan 45cm = +€6,90 vullen met helium

Alle ballonnen groter dan 45cm = +€9,00 vullen met helium

Ballonnen die gevuld worden met helium kunnen enkel afgehaald worden in onze winkel tijdens de openingsuren.

3.6 Ik kan mijn kledingmaat niet vinden?

Ben je niet zeker van je maat?... Bekijk dan zeker HIER onze maattabel zodat jij zeker bent van de juiste maat! Mocht je er nog niet uitkomen neem je gerust contact op met onze klantenservice!

3.7 Waar vind ik feestwinkel Bart Gees?

Feestwinkel Bart Gees kan je zowel online in onze webshop als fysiek in onze winkel een bezoekje brengen.

Het adres van onze fysieke winkel: Driehoekstraat 33, 9451 Kerksken Oost- Vlaanderen.

Via onze webshop leveren wij in heel België en Nederland! Je kan dus heel eenvoudig online jouw feestkledij of feestartikelen bestellen.

3.8 Hoe kan ik betalen?

Bij bestellingen via de webwinkel kan op de volgende manieren worden betaald:

-Bancontact (mister cash)

-Credit Card (VISA, Mastercard)

-IDEAL, Belfius Direct net, ING Home Pay, KBC Payment

-Payconic

3.9 Ik wil bestellen voor en groep of evenement?

Wanneer je een grote oplage van een product wenst te ontvangen, of u heeft informatie nodig over onze producten en speciale prijzen voor uw evenement, neem dan contact op met onze klantendienst Tel. 053/83 26 75 of via email. [email protected] 

4 Laagste prijs garantie
4.1 Wat is laagste prijs garantie?

Wij bieden als webshop steeds 'de laagste prijs garantie' op ons aanbod verkleedkostuums. Mocht je een verkleedkostuum bij een andere feestwinkel goedkoper vinden, laat het ons weten via onze klantendienst Tel. 053/832675 of via mail. [email protected], dan passen wij de prijs speciaal voor jou aan!

4.2 Op welke artikelen is 'de laagste prijs garantie' geldig?

De laagste prijs garantie is enkel geldig op het assortiment verkleedkostuums!

4.3 Hoe vraag ik een 'laagste prijs garantie' aan?

Indien u een verkleedkostuum goedkoper heeft gevonden, neemt u eenvoudig contact op met onze klantendienst Tel. 053/83 2675 of mail. [email protected] Onze medewerkers zullen u vriendelijk verzoeken een bewijs door te geven waarin we duidelijk kunnen nagaan dat het om hetzelfde artikel gaat en welke prijs. Na het bewijs zullen wij de prijs van het betreffende artikel voor u verlagen naar de laagste prijs.

4.4 Hoelang blijft het artikel aan 'de laagste prijs'?

Het artikel blijft enkel afgeprijsd naar de laagste prijs voor de klant die de melding maakte. Daarna zal het artikel opnieuw verkocht worden aan de normale verkoopprijs die geldig was in onze webshop.

4.5 Waaraan moet mijn bewijs van het artikel dat ik goedkoper gevonden heb voldoen?

Het bewijs van het artikel moet duidelijk aantonen dat het om hetzelfde artikel gaat met dezelfde EAN barcode en de prijs en winkel moet duidelijk vermeld worden.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »